
Самоскид HONGYAN 8×4 — це важкий вантажний автомобіль, розроблений для інтенсивної експлуатації у будівництві, кар’єрних роботах, на дорожніх та інфраструктурних об’єктах. Формула коліс 8×4 означає посилену прохідність та стабільну вантажопідйомність, що робить цю техніку ідеальним вибором для перевезення великого обсягу сипучих матеріалів: щебеню, піску, гравію, землі тощо.
Модель оснащена потужним дизельним двигуном, який забезпечує оптимальне поєднання потужності та економії пального. Кузов самоскида виготовлений з міцної сталі, що витримує інтенсивне навантаження та ударні навантаження при завантаженні. Гідравлічна система дозволяє швидко і безпечно здійснювати розвантаження, як правило — ззаду.
Переваги HONGYAN 8×4:
- Вантажопідйомність до 30–40 тонн (залежно від конфігурації);
- Посилене шасі з високою стійкістю до навантажень;
- Висока прохідність на нерівних поверхнях і бездоріжжі;
- Простора, ергономічна кабіна з гарною оглядовістю;
- Просте обслуговування і наявність доступних запчастин.
Цей самоскид ідеально підійде для великих будівельних компаній, дорожньо-будівельних фірм, кар’єрних підприємств і аграрного сектору. Його надійність і довговічність гарантують безперебійну роботу навіть у найскладніших умовах.
HONGYAN 8×4 — це не просто транспорт, а повноцінний інструмент для вирішення серйозних виробничих задач. Зв’яжіться з нами, щоб отримати консультацію або замовити потрібну комплектацію вже сьогодні.
| ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
| Колісна формула | 8х4 |
| Повна маса, кг | 40 000 |
| Навантаження на передню вісь, кг | 7 500 |
| Навантаження на задню вісь, кг | 13 000 х 2 |
| Споряджена маса, кг | 15 020 |
| Вантажопідйомність, кг | 24 980 |
| Колісна база, мм | 1800+3300+1400 |
| Довжина, мм | 10 160 |
| Ширина, мм | 2 540 |
| Висота,мм | 3 471 |
| Кабіна | 2-х місна з спальним місцем (IVECO STRALIS), MP3 + RADIO, кондиціонер, люк, електричні склопідіймачі, сонцезахисний спойлер ВІЗОР, пневматичне сидіння водія. Дзеркала з електричним регулюванням. Центральний замок. Колір кабіни-зелений. |
| Двигун | Модель: F2CCE611AL (IVECO CURSOR 9) Потужність: 390 к.с. Максимальний крутний момент 1500 Нм/1100-1500 об. хв. Тип: 6-циліндровий з водяним охолодженням, турбонаддувом Об’єм: 8.7 м3 Euro 5 |
| Щеплення | Тип: фрикційне, сухе однодискове, діафрагменний привід: гідравлічний з пневмопосиленням, діаметр 430 мм |
| КПП | Тип: FAST 12JSD180TА з синхронізатором, прямим приводом Кількість передач: 12 вперед / 2 назад |
| Рульове керування | Гідро підсилювач керма ZF Регульована рульова колонка по висоті та куту нахила |
| Передня вісь | 7,5 т. Dual-I beam Залежна, на напівеліптичних ресорах, з гідравлічними телескопічними амортизаторами Стабілізатор поперечної стійкості |
| Задня вісь | H8B Технологія SAIC-FIAT Powertrain Hongyan Співвідношення редуктора 5.75 Залежна, балансирна на напівеліптичних ресорах Стабілізатор поперечної стійкості |
| Передаточне число редуктора | 4,677 |
| Паливний бак | Алюмінієвий, 550 л |
| Бак AdBlue | 25 л |
| Гальмівна система | Пневматична, двоконтурна, ABS Моторне гальмо-сповільнювач Стоянкове гальмо з приводом від пружинних енергоакумуляторів Гальмівні механізми всіх коліс-барабанні |
| Колеса | 315/80 R22.5 |
| АКБ | 24 V, 2х12, 180 Ah |
| КУЗОВ | Самоскидний кузов з перекиданням назад |
| Габаритні розміри | 7000 х 2300 х 1600 мм |
| Об’єм кузова | 25 м3 |
| Марка сталі (для каркаса кузова) | Т700 |
| Марка сталі (для бортів кузова) | Т700 |
| Товщина бокових бортів | 6 мм |
| Товщина полу | 8 мм |
| Підігрів кузова | + |
| Тент для кузова | + |
| Колір кузова | Зелений |
| Гідроциліндр | JIAHENG 179 |